Hej kloge LDS mennesker
har sådan et relativt nyt ifo sign toilet. Ca. 1 år gammelt. Dog et der ikke bliver brugt særlig tit - så jeg spørger mig selv, om de manglende skyl har accelereret en forkalkning dernede. vi snakker nogle skyl, og så går der måske alt fra et par dage til 1½ uge inden der er nogle skyl igen. Det har aldrig været i brug kontinuerligt på daglig basis..
Forsøger at sætte mig lidt ind i det. pakninger, hanetold ? Ikke helt sikker på, hvor jeg starter - er det bedst bare at forsøge at afkalke før noget andet - eller er der nogen som vil anbefale noget andet ? De undrer mig lidt, hvis noget er decideret defekt, for det er virkelig ikke gammelt og brugt meget lidt.
"problemet" er at så snart det fyldes op, og det når det til punktet markeret ved en cirkel, så begynder det at løbe. Læste et sted at det kunne være pakning eller hanetold ? Men kan ikke lige finde noget der hjælper mig videre på vej til at fejlfinde lige det her toilet, hvor delene jeg ser i toppen er blå. Hele den der indløbsdel (den venstre) kan jeg sagtens løfte ud, men forstår bare ikke at det skulle være en hel del der allerede er defekt på et så nyt toilet der er brugt så lidt. (men måske netop det manglende brug "slider" på det i forhold til kalk...?)
nogen der kender det her toilet ud og ind og kan se hvad jeg bør gøre. Løber ligesom over. Når cisterne er fuld, så sætter den igang med at løbe