Hegn opmåling? puhaaaa

Hej med jer! Lang historie kort. Jeg har købt hus med faldefærdig have og skal have lagt en hulens masse arbejder og tid i haven. Noget af det første jeg vil have fixet er hegnet, men møder allerede en mur nu. Hvordan pokker måler man op til sådan noget og hvor præcist skal det være for at jeg kan lave en bestilling ud af det til et hegn? Jeg har fundet en hjemmeside der tilbyder digital opmåling til hegn, men er i tvivl om det er godt nok? Hvis man nu bestiller +5% i materialer, så kan det vel ikke gå helt galt? Det er det her [ADMIN: Link fjernet....ligner reklame] jeg brugt til opmålingen - det ser jo umiddelbart fint ud.... Hvad tænker i om min fremgang?

Hilsen den uerfarne gør-det-selv-mand 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ville bruge et målebånd eller en tommestok.

Evt. hvis du har et matrikelkort, så kan det også bruges.
Hegno.. den var ny :-) Fedt koncept med digital opmåling af hegn. Det har jeg alligevel ikke set før. Men efter min vurdering kan du sagtens bruge hegnos opmåling/satellit til en opmåling du kan stole på. Regn med 5-10% ekstra i materiale, så har du også nok hvis du laver fejl i konstruktionen. Det er nemlig også træls at skulle lave bestillingen af nye materialer og vente en uge  eller 14 dage på det. Hilsen en der har prøvet det ;-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis