Manual til Ifö indbygningscisterne

Hej
Jeg vil høre om der er nogen, som tilfældigvis har en manual/vejledning til en Ifö indbygningscisterne - det jeg primært er ude efter er, hvorledes man justerer skyllemængden, samt i øvrigt vedligeholder den.
Cisternen er installeret i 2016.
Jeg har kontaktet Geberit, som tilsyneladende har overtaget forhandlingen af Ifö, men de svarer følgende:
"Vi har desværre ingen vejledning til justering af denne. Det er en ældre udgået cisterne, og der er desværre ikke gemt nogen vejledninger til den".

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den hane du ser på midterste billede skal lukkes. Så kan du tage skylle garniture ud. Det er den midterste del med den blå plade. Der er nogle flige som skal trykkes ind for at få den løs. Det kan være den/de flige som sidder ind fra højre side, men lidt svært at se på billedet. Når du har den ude ser du 2 flydere som kan skubbes op/ned på en stang. Det er til lille og stor skyl. Se lige godt efter for flydere kan godt sidde i modsatte side end selv knappen.
Jo højere flyderen er placeret des mindre vand kommer der i hver skyl.
Yderst til venstre er der en flyder i et beskyttelses rør. Den styrer vandstanden i tanken og skal ikke flyttes.
Der er stort set ingen vedligeholdelse. Er gummi manchet kalket til nederst kan denne og kanten nederst  vaskes i eddike.
Når du har monteret åbnes for vandet. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis