Hvordan fixes skrammer på pudset søjle?

Hej DIY folkens

Jeg har denne midterstolpe mellem 2 garageporte. Da en håndbremse slap på en bil trillede den ned af vores skrå indkørsel og ramte stolpen så den fik nogle skrammer. Det er noget tid siden, men da vejret bliver både varmere og tørre vil jeg til at have reparationen planlagt og gennemført.

Hvordan laver jeg en hurtig og billig løsning, så jeg kan opbygge et ensartet look med den øvrige mur, som er pudset op og malet. Det er begrænset hvor meget mursten under pudset har fået slået af, så håber det er muligt at bygge op, så jeg ikke skal til at udskifte mursten. Lad mig høre hvad er bedst?

Jeg har allerede maling fra sidst jeg malede facade og ved også hvilken indfarvet puds er anvendt

På forhånd tak

Mhv
Thomas
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Muren er ikke pudset men filset / vandskuret. Så du må bare give det en gang med den samme indfarvede mørtel og male evt. male det nogle uger efter.
Du smører det på så der er lidt ekstra. 1 times tid efter køres over med et filsebræt ( fugtig pudsebræt med skumgummi på, i cirkel bevægelser.
De små afslag ser du overhovedet ikke bagefter, hvis du ikke kører alt for hårdt på med filsebræt. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også