Beslag til Bosch kapsav/bord

Jeg har bestilt en Bosch kapsav og købt et brugt bord dertil. Kan nu se,at jeg kommer til at mangle de beslag der skal til for at jeg kan monterer saven på bordet. 
Er der nogen der ved om der er mærker/løsninger der er kompatible med Bosch eller om de forskellige mærker kun passer til egne mærker. 
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tror desværre kun dem fra Bosch der passer, kan du ikke høre om ham du købte bordet af, om han har dem liggende. for de er nok ikke helt billige..

Skal du ud og have en helt anden arbejdsstation, så laver Dewalt et af de bedste, det koster 1200 kr fra ny og med holdere til kapsaven. 

Vi prøver igen, i morgen --
je_ns skrev den 13-04-2026 20:04:52

Tror desværre kun dem fra Bosch der passer, kan du ikke høre om ham du købte bordet af, om han har dem liggende. for de er nok ikke helt billige..

Skal du ud og have en helt anden arbejdsstation, så laver Dewalt et af de bedste, det koster 1200 kr fra ny og med holdere til kapsaven. 

Kan du evt. linke til bordet fra Dewalt og vil det passe til en sav fra Bosch? 

Bare beslagene er med, passer de mig bekendt til alle kap/gearingssave.

Jeg har det fra dewalt og bruger det til en Black + Decker sav.

LINK  Til Dewalt arbejdsstation.

Beslagene skal passe til bordet, og har langhuller til montering af saven, så alle save kan monteres. ( forudsat de har huller i basen til fastgørelse)
Jeg kender ikke prisen på bosch beslagene, men til dewalt koster 2 nye beslag næsten det samme som hele stativet.

Selvbygger med stort S. 
Superdiy skrev den 13-04-2026 20:29:30

Beslagene skal passe til bordet, og har langhuller til montering af saven, så alle save kan monteres. ( forudsat de har huller i basen til fastgørelse)
Jeg kender ikke prisen på bosch beslagene, men til dewalt koster 2 nye beslag næsten det samme som hele stativet.

Det med prisen på beslagene er desværre også det jeg har opdaget med Bosch 😝

Annonce
je_ns skrev den 13-04-2026 20:27:54

Har du handlet med det firma før? Jeg kender det ikke umiddelbart.

Morten36 skrev den 13-04-2026 20:31:41

Det er et meget anerkendt firma, har handlet der en del gange, så dem kan jeg roligt anbefale.

Men det ser ud til du kan købe 2 stk nye beslag til bosch for 540 kr så billigere end at købe et Dewalt, når du nu har det fra Bosch.  ​Link​​​

je_ns skrev den 13-04-2026 22:19:29

Morten36 skrev den 13-04-2026 20:31:41

Det er et meget anerkendt firma, har handlet der en del gange, så dem kan jeg roligt anbefale.

Men det ser ud til du kan købe 2 stk nye beslag til bosch for 540 kr så billigere end at købe et Dewalt, når du nu har det fra Bosch.  Link
Jeg så godt de beslag til 270 kr, som nu koster 300,-😀. Men jeg turde ikke bestille dem da jeg ikke kender forhandleren og kan se at det er et svensk firma.. har du også handlet med dem ​og kan sige god for dem? 😉

Dem har jeg aldrig handlet med.
Men når man klikker hjemmeside, ville jeg ikke have betænkelighed  ved at handle med dem.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis