Hej med jer,
Jeg overtager et hus og skal i den forbindelse renovere 1. sal hvor begge unger får nogle store værelser.
Sagen er at den store af knægtene patter på sådan en forpulet (beklager mit ordvalg) puff bar og det samme gør hans venner og veninder. Selvom jeg lover bål og brænd så vil man jo gerne have de bliver boende en del år endnu og venner og veninder skal også være velkommen. Så det var baggrundshistorien for mit spørgsmål.
Normalt ved et genvex siger man at man skal have indblæsning på de varme værelse f.eks. soveværelset for at lave luftudskiftning, og den luft som bliver blæst ind skal jo ud igen og det er typisk igennem døren, MEN her er problemet. Jeg ønsker ikke evt damp fra en puff bar skal ud af værelset under døren og så at indfinde sig på toilettet før det bliver suget ud igen.
Så kan man i min situation have indblæsning og udsugning i værelset for at skabe den bedste luftudskiftning og indeklima?
Ja jeg ved godt det vil være langt nemmere at de ikke røg det lort, og det arbejder vi også på.