Akustikpaneler

Hej med jer
Jeg skal have beklædt en væg med akustikpaneler, og jeg søger derfor lidt gode råd..
Væggen er af gasbeton og ca. 260 cm høj, og jeg forventer at panelerne skal limes op. Jeg har set flere videoer på youtube, og det ser jo rimeligt enkelt ud. Jeg har dyksav med skinne, så tilskæringen på heller ikke give problemer.
Væghøjden gør jo udvalget lidt mindre, men jeg har kigget på "By Venøs" udgave i ubehandlet eg.
Kan i anbefale andre fabrikater?

Med venlig hilsen

Anders

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Laver woodup ikke paneler der er 300cm lange, kan godt være de er lidt dyrere, men er god kvalitet synes jeg.
Jeg har bare skruet dem op med sorte skruer i filten, uden plus eller noget - jeg har indermure af færdigstøbte lecaelenter. Skruerne købte jeg sammen med paneler ved woodup - tilskæring med dyksav
Martin.v skrev den 08-04-2026 19:38:10

Laver woodup ikke paneler der er 300cm lange, kan godt være de er lidt dyrere, men er god kvalitet synes jeg.
Jeg har bare skruet dem op med sorte skruer i filten, uden plus eller noget - jeg har indermure af færdigstøbte lecaelenter. Skruerne købte jeg sammen med paneler ved woodup - tilskæring med dyksav

Tak for input, dem tager jeg et kig på 🙂 

Med venlig hilsen

Anders

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis