Udendørsbruser - Hvordan skal det gribes an?

I forbindelse med at belægningsfliser alligvel er oppe, ønsker jeg at få lavet den nødvendige rørføring til vand ud i haven til udendørsbruser dvs. bruseren skal ikke være oppe af husmuren.
Hvordan skal det gribes an?

Der er en alm. udendørsvandhane med koldt vand som det ses på billedet, det kan til nøds gå an at bruge denne hvis ikke man fjerner muligheden for at bruge den på alm. vis i samme omgang.
på den anden side af husmuren er bryggerset med varmt og koldt vandhane, som jo ville være en endnu bedre løsning men måske også for omfattende.

Har nogle en lille guide til dette projekt? :-)

/Martin
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du overvejet at trække et kabelrør, der senere kan bruges til at trække varm og koldt vand i PEX rør i. Om du vil ende trækrøret inde i bryggerset som det måske pæneste, er op til dig. Det kræver hul i soklen og gulvet i bryggerset.

fase
Der er hul i gulvet i bryggerset, hvor der går tomrør og ud (det er også derfor jeg alligvel har fliserne oppe da jeg også skal have trukket strøm ud i haven inde fra)

Men tomrøret går op af gulvet i den modsatte side af bryggerset som hvor vask er.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis