Brusebatteri montering

Hej med jer 😄

Jeg er ved at etablere en bruseniche i vores kĂŠlder. Skal montere brusebatteri ved den blĂ„ markering (dog lĂŠngere oppe nĂ„r jeg kommer sĂ„ langt :-)). Som det ses er der relativ fri plads pĂ„ bagsiden af vĂŠggen(der skal vĂŠre et skab). Dog vil jeg gerne undgĂ„ at det rager for meget ud. Hvilken koblingsdĂ„se/gennemfĂžring vil i anbefale at anvende. Multipladen er 75 mm tyk, jeg vil helst ikke "grave" grave for dybt ind i multipladen. ​

Skal man egentlig sige undsyld nÄr man har sagt hov...

3 svar
 FÞlg trÄden
Annonce
Annonce
Annonce
Du trĂŠkker sikkert dine rĂžr som PEX rĂžr i rĂžr. De skal afsluttes i en koblingsdĂ„se. De to koblingsdĂ„ser sĂŠttes med en afstand, der passer til blandingsbatteriet (150 mm midt til midt). ​KoblingsdĂ„se​​​

fase
Og det beslag man skal bruge til at fiksere koblingsdÄserne er et super eksempel pÄ de Ägerpriser vvs-branchen generelt kÞrer med.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

BOFH skrev den 03-04-2026 11:35:17

Og det beslag man skal bruge til at fiksere koblingsdÄserne er et super eksempel pÄ de Ägerpriser vvs-branchen generelt kÞrer med.

/BOFH 

Der er ringen, der forbyder dig at lave beslaget selv eller fiksere dĂ„serne uden beslag. 

fase
 FÞlg trÄden
Vil du vĂŠre med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og fÄ fordele

Deltag i forummet, stil spÞrgsmÄl og svar andre

Favoritmarkér spÊndende indlÊg

FÊrre reklamer, nÄr du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis