OBH TRÅDLØS DØRKLOKKE - 2 ringetryk - indstilling

Vi har i mange år haft et trådløst OBH TERMOMETER MED RADIOSTYRET UR.
I lang tid virkede ude-senderen ikke mere, indtil jeg kom i tanker om at der jo nok skulle nye batterier i. Senderen hænger under tagudhænget. Jeg fik sat nye batterier i, men den sendte ikke til modtageren i stuen.
Så kom jeg i tanker om at vi måske brugte sendekanalen til vores OBH trådløse dørklokke.
Skiftede kanal og nu får vi sendt udetemperaturen til modtageren inde stuen.
Til dørklokken har vi to ringetryk til hhv fordør og bagdør. Bagdørstrykket har ikke virket i længere tid. Fordi jeg nu prøvede at gøre mig klog på dørklokkens funktion, kommer jeg ikke længere end at trykket til fordøren virker. For at teste bagdørens sender satte jeg den på samme koder. Intet skete.  
Dengang det virkede, meldte ringetrykkets modtager Channel  2 og 3 så vi kunne se, hvilken dør der blev ringet på.
I dag kan jeg ikke se, hvad jeg kan gøre for at få bagdørs senderen til at virke
Sådan som det ses på billederne har jeg jo stillet Channel og koder ens for at teste, men det er kun fordørens sender der virker.
ifølge vejledningen fungerer senderens Channel knapper til at vælge ringemelodien
Billede 3 er vejrstationen som virker nu.

Når lysten driver værket
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis