Cisternekasse i knauf vådrumsgips Andagørdetselc 1 28-03-2026 18:11 Hvordan ville I bygge cisternekassen om denne cisterne? Jeg har købt stålreglar i 45 mm bredde og knauf vådrumsgips, men den er svær, da jeg ikke kan komme til i højre side. Hvordan ville I bygge den og med hvilke materialer? 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Superdiy 2504 4200 28-03-2026 19:27 15 mm Fermacell limet direkte på stativet. Selvbygger med stort S.
ev elmand 30486 7480 28-03-2026 19:27 Slå en streg på fliser til højre, afmontere cisterne stativ, skrue en bræt fast på væggen, og montere cisterstativ igen. Så er der klar til at kunne skrue vådrums gips på i denne side. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
je_ns 12970 28-03-2026 20:44 Jag lige lavet en kasse til en indbygningscisterne, fra Grohe de foreskrev 2 x 15mm gipsplade, jeg brugte fermacell.Ved ikke om det er nødvendigt men jo ikke meget ekstra arbejde når man er i gang, og tænker de jo nok har foreskrevet det af en grund?Jeg ser intet behov for at fastgøre den i højre side, bare lim og skru den fast til stativet, og giv samling mellem væg og plade noget vådrumssilikone.Men vil du gerne have noget at skrue fast i så brug et bræt som Elmanden skriver..Jeg brugte nogle alu vinkelprofiler for ikke at have noget organisk i opbygningen, eller noget der kunne ruste... Vi prøver igen, i morgen --
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her