Spørgsmål til excenterslibere

Hej
Jeg skriver på vegne af en gruppe studerende på Aalborg Universitet, der er i gang med at lave en opgave om excenterslibere. Til dette vil vi meget gerne have indsigt i jeres erfaringer med excenterslibere. Så har du haft erfaring med sådan et stykke værktøj, må du meget gerne svare på vores spørgeskema, som er anonymt. 

På forhånd mange tak 

https://www.survey-xact.dk/LinkCollector?key=P8TY7R9VJJ96 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har svaret, men spørgeskemaet er noget amatøragtigt i betragtning af i ikke går i folkeskolen.
Det kan f.eks. ikke håndtere at man 2 eller 3 slibere, og så har jeg svært ved at se hvad man skal kunne bruge resultatet til da det eneste spørgsmål der reelt er er om man har fået maskinen repareret. 

Selvbygger med stort S. 
Når man ikke ved på hvilken måde de har tænkt at forbedre excentersliberen, vil jeg ikke mene, at man kan vurdere værdien af spørgsmålene.

Spørgeskemaer vil altid have en unøjagtighed på grund af forskelle i tolkningen af spørgsmålene.

Jeg ejer ikke en excentersliber. Jeg klarer med med et par rystepudsere i forskellig størrelse, og har ikke fundet grund til at udvide mit lager af sandpapir med en ny type. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis