Rykke vindue i murstensvæg

Hej. Jeg er ved at indrette mit badeværelse i kælderen. Vinduet er nu placeret lidt til højre, med 72 cm fra vindue til højre væg.  Men det kunne jo være dejligt hvis vinduet sad lige i midten istedet. Så vil der være 1 meter til hver side af vinduet og gøre indretningen lidt pænere.

Så skal vinduet rykkes 28 cm.

Væggen er 305 cm ​bred ​og 230 høj.

Men hvad kan det mon koste at flytte sådan et vindue. Og er det mon det værd... ?

Og jeg kan vel også max rykke det 1 hel sten + fuge. Altså ca 21,5 cm. Eller 1,5 sten?

Nogen ide til pris for murer?

Tak

Vh.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du skal have mureren til at lave det hele, er der ca. 1½ arbejdsdag i det + 500 kr i materialer. Derudover skal du forvente at det er tæt på umuligt at lave farven 100% magen til det gamle fuge, og skolen skal males.

Personlig syntes jeg det vil se dummere ud udendørs at vinduerne nu ikke var lige over hinanden, end at spejlet bliver forskudt over vasken. Alternativt kan du bare hænge vaskearangementet over på den anden væg.

Selvbygger med stort S. 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også