El skinne ingen liv i yderste fatning

Hej, jeg har fået installeret en sådan elskinne men når jeg sætter en pære i venstre udhæng, så kommer der ikke lys i begge lamper ,samt den anden lampe som lysdæmper er forbundet med.
Det er ligemeget om det er led eller alm.

Hvis jeg ikke sætter en pære i virker lys helt fint i de to andre lamper.

Hvad kan det være?- hvis det var en løs forbindelse ville den vel slet ikke virke uanset pære i eller ej.

Hej, jeg har fået installeret en sådan elskinne... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg fandt ud af det, det burde ikke være muligt men den helt nye lysdæmper brændte af, det har jeg godt nok aldrigt oplevet før-
Det er da fint at du skriver, at din lysdæmper er brændt af. Men vi skal da have fundet årsagen. Døden har altid en årsag, så fandt du ud af hvad fejlen var. Du har aldrig svaret på, om du havde succes med at flytte en brugbar lampe til i enden af skinnen.

fase
S. Fabrin skrev den 26-03-2026 14:12:58

Det er da fint at du skriver, at din lysdæmper er brændt af. Men vi skal da have fundet årsagen. Døden har altid en årsag, så fandt du ud af hvad fejlen var. Du har aldrig svaret på, om du havde succes med at flytte en brugbar lampe til i enden af skinnen.

Jeg opgav og fik en elektriker til at fikse det, han målte strømmen på skinnen og der var helt død og kiggede så på lysdæmperen, han har heller aldrig set en hel død ny lysdæmper før.

Så problemet har hele tiden været den mekaniske lysdæmper kombineret med LED der ikke virkede, skift til ny LED lysdæmper der ikke virkede og så virkede det hele med LED lysdæmper no 2. 

Ja, men så er opgaven løst.   

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis