Ny Trailer er en EDUARD i god kvalitet ?

Min Variant trailer fra 1996 er ved at være udtjent, samt at den ikke har bremsere.
Min bil må kun trække en trailer med en totalvægt på 400 kg, så overlæs kan nemt forekomme.
Bilen må trække 900kg trailer med bremser.

Jeg vil gerne have en trailer hvor hjulene sidder under ladet, da den er lidt smallere, og alle sider kan ligges ned.
At den er smaller betyder jeg kan komme rundt i hele haven, når jeg bruger havetraktoren..

Den der tiltaler mig mest er en EDUARD trailer, så høre gerne om erfaring med dette mærke.

Det er denne her model jeg har kikket på, den har  1000kg totalvægt    LINK

(findes også med større hjul, men så bliver læssehøjden jo også højere. fra 56 cm til 63 cm.)

Vi prøver igen, i morgen --
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har samme 1000 kg model bare med et større lad, og har brugt den rigtig meget. ( også med rigeligt overlæs )
Tidligere havde jeg en 1300 kg Brænderup boogietrailer og kvaliteten på Eduard er ikke dårligere.

Selvbygger med stort S. 
Superdiy skrev den 07-03-2026 06:00:32

Jeg har samme 1000 kg model bare med et større lad, og har brugt den rigtig meget. ( også med rigeligt overlæs )
Tidligere havde jeg en 1300 kg Brænderup boogietrailer og kvaliteten på Eduard er ikke dårligere.

Tak for svaret, det lyder jo lovende, så den er bestemt med i overvejelserne. En boogietrailer er fravalgt på forhånd, da den ikke er til at skubbe rundt med. 

je_ns skrev den 07-03-2026 19:30:40

Superdiy skrev den 07-03-2026 06:00:32

Tak for svaret, det lyder jo lovende, så den er bestemt med i overvejelserne. En boogietrailer er fravalgt på forhånd, da den ikke er til at skubbe rundt med. 

Det var nøjagtig af samme grund jeg valgte den 1 akslede da boogietrailer var blevet træt..

Selvbygger med stort S. 
Så fik jeg købt en 1000 kg EDUARD trailer, umiddelbart virker det som en solid trailer, og praktisk at alle sider kan ligges med, og tages helt af, hjørne stolperne kan også afmonteres.

Jeg havde en alu dørkplade stående så den kom i bunden, da jeg ofte køre med murbrokker og sand/grus..
Den kom ovenpå den 15mm trailerplade der var der i forvejen, som sad med 6mm popnitter, som jeg erstattede med RF bræddebolte.

Min gamle trailer som er 30 år fik en galvaniseret plade i bunden da den var ny, og bunden er stadig i orden.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis