isoleret garage billigst muligt

Hej derude 

Vi står og køber nok et hus, hvor vi virkelig godt kunne bruge at der var en isoleret garage. 

I den perfekte verden nok også en så god isoleret garage at man ville kunne reservere det ene hjørne til et lille kontor fx. Så ikke bare sådan et skur... 

Ideen er nok også at få nogen til at gøre det, finde pengene til det. 

Men hvis jeg blev fristet af at prøve selv, er der så nogen der ved om der online finder udførlige beskrivelser af hvordan sådan en proces er? 

Eller findes der en "håndbog" som er guld værd hvis man ønsker at kaste sig i kast med sådan en lidt større ting. Jeg befinder mig i sådan et evigt limbo mellem at ville mere end jeg nok lige tror jeg kan - jeg føler jeg kan meget, men har brug for at få forklaret hvad jeg skal.... eller læse mig til det. 

Hvordan ville jeg lettest kunne tage fat på at skabe mig et overblik ? 

Ellers ender jeg nok på jagt efter et firma som kan stå for det. Nordsjælland, føler bare google bringer mig alle mulige fancy dyre steder hen. Jeg ville bare gerne have noget godt og simpelt. skal være billigst, så ikke muret bare trækonstruktion. men med port osv. 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske du skulle kikke efter de forskellige byggesæt der findes, så følger der tegninger med du kan bruge til at sende ind til kommunen,for at få bygge tilladelsen. og så selv isolere og sætte plader på indvendigt.

(men der er nok lidt billigere, selv at stykke en sammen, men det kan du jo prøve at regne på.)

Ideelt set skal der støbes sokkel og gulv.

Vi prøver igen, i morgen --
Ja det var en god ide faktisk. Alternativt kan jeg vel så købe mig til hjælpe hvis jeg går død undervejs.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis