Plastik mursten.

Jeg arbejder i noget med teater kulisser. Her har vi et hus som skal stå som murstens hus med fin facade.
Er der nogen der ved hvor man kan købe plastik murstens stykker til teater kulisser.
Det kommer til at dreje sig om ca. 22 kvm. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du kan få en folie du bare kan lime på en plade , det er det de normalt bruger
Ja det er en slags tapet. Men jeg ser også noget med lidt dybde i. Altså 60 x 60 eller 30x30 mm plader i meget tynd plast materiale. Her kan man se fuger ligger dybere end mursten,
På nettet fandt jeg noget fra Alabama i USA som var 1,2 x 9 m jeg kan dog ikke finde det igen. Det ses også på flere kineser sider men jeg kunne tænke mig en lidt hurtigere levering. 

ev elmand skrev den 24-02-2026 23:04:01

Ja det er en slags tapet. Men jeg ser også noget med lidt dybde i. Altså 60 x 60 eller 30x30 mm plader i meget tynd plast materiale. Her kan man se fuger ligger dybere end mursten,
På nettet fandt jeg noget fra Alabama i USA som var 1,2 x 9 m jeg kan dog ikke finde det igen. Det ses også på flere kineser sider men jeg kunne tænke mig en lidt hurtigere levering. 

hvis det er temu eligdu har set det på , er deres leveringstid på det meste på 1 uge , det står ved produktt

ellers hør i byggemarkedet , de kan tit skaffe den slags
Teater kulisser plejer at være en kortvarig opgave. Du behøver ikke tænke langtids opbevaring, og så er Sverige mit bedste bud på strukturtapet,

Resten er simpel lyssætning.

Rantzau: Jeg skriver vist ikke noget om langtidsopbevaring, men om lang leverings tid.
Det aktuelle er frilufts teater, så her kommer lyssætning først ind i billedet efter at solen er gået ned.
Igen Er der noget der ved hvor man får fat i falsk plastik murstens  look a- like.
Men ellers tak for alle svarene, jeg før hører mig på en tømmerhandel i morgen 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis