Badeværelsesgulv

Aloha,

Mit badeværelsesgulv er gået i stykker (billede 1). Jeg stod og var i bad og pludselig gav gulvet en smule efter. Jeg har nu fjernet de små sten som sad på noget net som var ovenpå noget puds og nu er jeg nede ved noget som måske kunne være vådrumsgips? Er det korrekt at det er det? (Se billede 2 og 3).

Der er vand gulvvarme og under denne "vådrumsgipsplade" er der en spån klimaplade som gulvvarme slangen løber i. Denne plad er også hårdt medtaget. (Billede 4).

Hvad er den gode løsning herfra? Kan jeg godt få den "vådrumsgips" op og så måske få skåret rundt om den klimaplade så jeg kan ligge en ny eller kan jeg evt godt bare fylde flydespartel i?

Håber nogen har nogle ideer.

Med venlig hilsen Aloha
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det skal helt op og laves om fra bunden igen
det er ret tydeligt at det ikke er lavet rigtigt , og især med den blægning på det undergulv skal det gummihud på , hvilket der ikke er der
med den måde det er lavet på nu , er du sikker på at et vil gå galt
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også