Jeg er ny på siden og vil lige hilse på.

Hej med jer.

Jeg fandt et link til denne side på Opasia, og vil lige præsentere mig selv kort.

Jeg hedder Rikke, er 33 år og har næsten lige købt hus med min mand Michael.

Vi er HELT nybegyndere med eget hus og have, så jeg regner med at finde en masse gode råd og inspiration på denne side. :idea:

Rigtig god sommer til jer alle.

[URL="http://www.babytid.dk/Forum/index.php?act=idx"][/URL]
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Rikke og Michael.

Hjertelig velkommen til siden, og tak for din introduktion Rikke! Det er altid sjovt at høre lidt om hinanden, for med årene er man kommet til at kende alle de faste på siden.

Jeg er sikker på, at I vil føle jer godt tilpas på siden, da der er en ubeskrivelig hjælpsomhed brugerne imellem og husk lå lige vores slogan:

Der findes ikke dumme spørgsmål - højst dumme svar.

Mvh. JørgenE

Ps. Der er rigtigt mange piger blandt brugerne - skønt at det ikke kun er en mandeside

Mvh. JørgenE
Hej.

Jeg blander mig også lige lidt i (pige)koret her som ny bruger :wink:

Jeg er en Dorte model 1971, som er bidt af et galt haveeksperiment (og debatlyst) - og holder på, at såvel hus som have er noget der udvikles med årene, inspirationen og fantasien.

Herligt med disse fora, hvor man kan dele spørgsmål, erfaring og inspiration med andre :!: Jeg glæder mig til nærmere bekendtskab.
Jamen også velkommen til dig Zephirine, selvom du allerede har 5 indlæg.

Og jo - det er da endnu sjovere at kunne sætte ansigt på brugerne - så er man lidt tættere. Tror nok jeg blev lidt skuffet, da de fleste startede med diverser smileys, men ok - jeg opdagede så også, at jeg jo heller ikke selv har sat billede på - men det bliver lavet om.

Se indtil jeg får gjort det på www.revisor-partner.dk - det er mig i øverste venstre hjørne.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis