Rør hjælp - VVS

Efter der er blevet skiftet nogle rør i kælderen i vores andelsboligforening og samtidig har alle fået skiftet varme og vand målere, er der kommet en ret generede lyd i væggen i mit køkken. Den er der mange gange i løbet af dagen og aftenen. Nogle gange varer den lang tid, andre gange kort tid.
Har tjekket hos naboen der der køkken op til mit og det kommer ikke ifm at de bruger vandet.

Det lyder som nogle tænder for vand og lyden af vand er ekstrem høj og så slukker det og tiden er varierende.

Nogle ideer til hvad det kan være? Den er ekstrem generende.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nak andre i opgangen der bruger vand. Sker ofte når der skiftes til nye og tyndre rør. So kommer der vibrationer fordi vvserne ikke altid installere det rigtigt. 

Oplever det selv ofte med høje hyletoner.. tuff luck

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
Det lyder ikke godt. Det er ikke som sådan en hyletone, men lyder meget højt og til tider længe af gangen. Og meget tydeligt som vand der bliver tændt og slukket.

Problemet er at mit lille køkken er åbent med min stue og jeg arbejder hjemmefra. Bliver stille og roligt sindssyg af det.
suselyden når de bruger vand er også typisk et resultat af nye tynde rør eller manglende gummi i rørbærere. der er nok ikke så meget at gøre et at involvere bestyrelsen

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis