Hej LDS'ere
jeg har et komfur med el-ovn og gaskogeplade. Gasmåleren er blevet afmonteret hvorfor der ikke er gas tilsluttet mere. ovnen virker fint.
Der er 16 ampere på el-tavlen til gruppen som omhandler ovn hvorfor jeg antager at der er 3 faser tilgængelige. kablet ser også tykt ud så jeg tror at det er 2.5 mm2.
Det er selvfølgelig en antagelse men her kommer mit spørgsmål nu. Kan jeg købe en keramisk kogeplade og lade den hvile frit ovenpå gaskogepladerne eller skal den nedsænkes i bordplade ? Kan man lave en DIY kasse som ligges frit ovenpå pladerne ? Denne kogeplade
power.dk/hvidevarer/madlavning/kogeplader/keramisk-kogeplader/senz-seih1060c4n4-keramisk-kogeplade/p-2672224/store/3818?gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=1597571026&gbraid=0AAAAADcJMJOLPYGz3EWgsBlx0NPsCvd-m&gclid=EAIaIQobChMIrfGpwMrdkgMVz1ORBR0CiR15EAQYASABEgJaDPD_BwE
Det hele handler om at jeg ikke har lyst til at bære 60 kg komfur ud og købe et nyt. Rummet skal bruges til børneværelse om 1 år så det skal være en semi-løsning kun.