Boligventilation - Go eller no-go

Hej,

Vi står og skal i gang med en større renovering, og har i den forbindelse tænkte hen mod boligventilation.
Nye vinduer og døre har vi fået i med 3 lags glas, og i forbindelsen med renoveringen skal vi have 300-400mm isolering samt ny dampspærre op i hele huset.

Vores tømre har ikke den store holdning til ventilation, hvorfor jeg tænkte at spørge her.
Er det pengene og komforten værd? Hvilke erfaringer har i? Er der noget vi skal være opmærksomme på?

På forhånd tak :)

Mvh

Hej, Vi står og skal i gang med en større... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
ev elmand skrev den 16-02-2026 08:50:48

HrT: du må svare på hvorfor du gør det. Det giver jo et unødigt langt indlæg t komme igennem, og man scroller bare igennem.

Enig. Herinde virker det ikke, så jeg gør det heller ikke. I hvert fald ikke alle indlæg. Andre steder virker det dog noget bedre. Ingen steder virker det dog med SÅ mange indlæg 😅😂 

Jeg tænker ikke umiddelbart vi gør det af en grund. Så det stopper vi da bare med 😉
ev elmand skrev den 16-02-2026 08:50:48

HrT: du må svare på hvorfor du gør det. Det giver jo et unødigt langt indlæg t komme igennem, og man scroller bare igennem.

Det da fuldstændig ligegyldigt. Få dig noget andet at gå op i, i stedet for at dræbe spørger og tråd.

LDS 123: Tak for det gode råd. Det dræber vist ingen tråd at komme med et spørgsmål 
Jeg går sandelig op i meget andet. Det er ikke helt ligegyldig når man gennemser lds siden hver dag. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis