klinker uden om toilet

Er det nødvendigt at afmontere sit wc hvis jeg vil lægge gulvklinker på toiletet? Eller kan det gøres pænt ved at tilskære klinkerne rundt om wcét?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Jeg vil fraråde den løsning, der er ikke kosmetisk tilfredsstillende i længden.
Jeg har godt nok brugt den selv i en kortere periode med et midlertidigt gulv. Det blev såmænd også ret pænt, især fordi flise og fuge havde nogenlunde samme farve, så kan man jo skjule mange unøjagtigheder.
Hvad er det i øvrigt der afholder dig fra at afmontere toilettet? Der er ret nemt og det skulle ikke undre mig om der faktisk tager længere tid at tilskære fliser til toilettet end at afmontere det.

mvh Anders
Hvor er jeg enig Anders.

Man er bare lidt nervøs første gang - men det er jo ikke noget at snakke om at afmontere og sætte på igen, når man bare har prøvet det een gang, og husket at have et beskidt håndklæde til at stoppe afløbet med det samme, så alle "duftene" ikke kommer op. Men rent faktisk ser man kun et afløb uden alt det man tror der kan være, men det lugter, så håndklædet er på sin plads.

Det største problem er at lave nye huller til toilettet bagefter, men det klarer et diamantbor på ingen tid - og husk så, at du bagefter kan købe et nyt wc uden at lægge nyt gulv - vel ikke uvæsentligt.

Iøvrigt tak for dine mange og givende indlæg på siden - de er værdsat Anders!

Mvh. JørgenE
Jeg skal lige sige, at jeg har en hel fotoserie af lokumsudskiftning - men desværre fylder den for meget til at komme på siden, men vil nogen bare have mine skriblerier i Word kan de lige sige til, så emailer jeg dem lige.

Med venlig hilsen

Jørgen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis