Udbedring af fuge sjusk

Jeg vil gerne forsøge udbedre noget fuge arbejde som ikke er lavet så pænt, se billeder.

Er det bare at købe en “standard” fugemasse i silvan og så ligge et ekstra lag? Eller er der andre tips/tricks til at gøre det pænere. Tænker ikke jeg kan bruge sandpapir da det er lidt blødt 

Jeg har en fugepistol men tænker ikke den skal bruges 
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan bruge en fugemasse der er kan males på, så er det nemt hvis vægen engang skal males.

Eks.denne her....

Vi prøver igen, i morgen --
Er det i badeværelse hvor der blier rigtig fugtigt? Så kan du finde en MS fuge til vådrum som er overmalbar. Og fjerne den gamle fuge først da det eller ikke bliver helt godt.

Hvis det ikke er vandpåvirket men i almindelig rum så en "malerfuge" som je_ns linker til.

Fugepistolen skal bestemt anvendes ellers bliver det svært at få ude af tuben.

Køb et sæt fugebrikker så du kan få en stor blød bue og dække det resterende. 

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
Det gamle fuge materiale kan skæres væk med hobbykniv. Det kan nok blive nødvendig at male bagefter. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også