PostNord App

Desværre er kundeservice hos PostNord blevet en "by i Rusland" hvor telefonkontakt ikke længere er muligt, på deres normale Tlf.nr.. 70707030.
Hvis man vil i kontakt med PostNord, kan det normalt kun ske via Chat, på/med deres app, med/på nutidens Smartphone.
Dog, via div. søgen, er jeg kommet frem til at man kan installerer Android emulator på ens PC, f.eks. Windows 10, så den vej installerer deres PostNord App.

Er der nogen her på LDS der har erfaring med installering af PostNod App på PC?

På forhånd tak

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
post app. er jo alligevel dummere end bølgepap, der når samme konklusion, det beklager vi.
langt bedre at holde sig fra det svindelfirma
har selv haft problemt et par gange, hvor de nægter at udlevere en pakke fordi jeg ikke har deres aps , og vil apsolut ikke have den så længe de laver alt det svindel
så de sendte den bare retur
Ovennævnte indlæg er nu ikke det jeg spurgte om!

Kære læser, hold venligst jeres sure opstød for jer selv, det kan jeg ikke bruge til noget!

Er desværre i den situation at jeg er nødt til at komme i kontakt med PostNord for eftersøgning af forsvundet vigtig pakke/brev til udlandet.
PostNord siger 6-10 dage frem til givet land. Nu er der gået 17 dage siden pakken/brevet har forladt Danmark.

Mit spørgsmål er forsat nedenstående:

Er der nogen her på LDS der har erfaring med installering af PostNord App på PC?

PS: Det pakkefirma jeg har bedst erfaring med er PostNord, i stærk kontrast til ovennævnte Sure opstød!
Har ikke erfaringer med at få app'en til at køre på en PC.
Men normalt tror jeg man kan skrive til dem fra hjemmesiden. De har en kontaktformular her: https://kundeservice.postnord.dk/s/kontakt?language=da

Den ser dog ud til ikke at virke nu - siden genindlæser igen og igen og igen i én uendelighed. Men måske fixer de det snart...

Du er velkommen til at sende mig pakkenummer som privat besked, så kan jeg skrive til dem og spørge på status via min mobil og melde tilbage hvad de svarer.

Mvh. AllanE
Mail adresse er:
Du kan også skrive til
[email protected]
Husk, at vi skal bruge oplysninger
om dit fulde navn, adresse,
telefonnummer og evt.
pakkenummer.
Annonce
I øvrigt sjovt at Postnord har lavet en app.

Det havde være meget nemmere hvis man kunne åbne en pakkelåge ved at sende en SMS eller en mail til pakkelågen med de rigtige oplysninger - og så åbnede den.
Thomas_Mygind skrev den 27-01-2026 21:39:33

Det havde være meget nemmere hvis man kunne åbne en pakkelåge ved at sende en SMS eller en mail til pakkelågen med de rigtige oplysninger - og så åbnede den.

Det ville dog være lettere at snyde end deres apps brug af Bluetooth alt andet lige 

HrT skrev den 27-01-2026 22:34:16

Thomas_Mygind skrev den 27-01-2026 21:39:33

Det ville dog være lettere at snyde end deres apps brug af Bluetooth alt andet lige 

Lad os sige at postkasserne har et mobilnummer, og et rum nr. - f.eks. 055. Og at man skal sende en 6 cifret kode også. Så kunne SMS'en være "055 123456" - og så åbner boksen :-)

Ikke alt mulig med at oprette profil, indtaste adresse, meta-data, koble op på mail og mobil, Mit-ID oprettelse, opret forbindelse via bluetooth...
Kære AllanE og Mini Me. Mange Tak for jeres konstruktive indlæg som er brugbare, i forhold til visse andres sure opstød, eller noget som ikke vedrører mit spørgsmål.

Typisk er der skvalderhoveder som ikke kan holde sig til trådens spørgsmål!

AllanE: Tak for tilbuddet, har senere fundet hjemmeside hvor det fremgår at PostNord app heller ikke virker, med svartider helt hen i skoven. Før mit start indlæg havde jeg prøvet PostNord's kontaktformular, som du også skriver. kørte det i ring. Tak for tilbuddet, ind til videre.

Mini Me: Jeg prøver med din mailkontakt anbefaling.
Som erhvervskunde hos Postnord, så fungerer deres chat på hjemmesiden + oprette sag på efterlysning / erstatning ret godt.

MEN prøv lige at tracke pakken på :
https://parcelsapp.com/en/tracking/
og
https://www.17track.net/en

Nogle udenlandske pakker forsvinder ud af postnords tracking og ind i andre systemer, når de forlader Danmark.
Har flere gange haft held til at finde flere ​oplysninger om levering på ovenstående sider.

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis