Behandling af vægge i badeværelse

Hej,

Jeg vil gerne fjerne fliser på væggene på mit gæstetoilet og lave hvide vægge I stedet. Hvordan forbereder jeg væggene efter fliserne er taget ned, så jeg kan få nogle flotte hvide vægge?

Hilsen
Johan
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Afhængigt af hvor store huller der bliver og hvor glat det skal ende med så skal væggene enten pudses og/eller spartles + filt og maling.
Et enkelt spørgsmål - hvor gamle er fliserne?
I fald de er sat op før -eller op til 1990, er der med stor sandsynlighed asbest i fliselimen og så skal du have rekvireret noget hjælp.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Jeg sleb og spartlede mine fliser, og satte glasfilt op.. (kørte fliserne over med en diamantkopsten, for at få bedre vedhæftning) Fliserne kørete jeg over med en gang fliseklæber, billede 2, derefter vådrumsspartel, og glasfilt.

Det er aldrig nem at vide hvordan vægen ser ud når man har fjernet fliserne, og fjerner man fliserne har man ingen vådrumssikring længere, men jo nok ikke aktuel på et gæste toilet..

Vi prøver igen, i morgen --
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.
Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også