PC parring med en I-pad

Jeg har en Mac I-pad, hvor alle mine billeder er lagret. Det virker fint, men nu har jeg ikke nok lager på min I-pad.
Hvorledes kan jeg få billederne overført til min Levodo PC?
Via div. Google søgninger har jeg en formodning om at PCen og IPad’en skal ‘parres’ - men hvordan gør en firsårig det?

Mvh
Bodker.

Mvh.
bodker

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
men hvordan gør en firsårig det?
Kan du tåle lidt sjov?   Så er svaret fra en olding som mig, at det gør du ligesom en 20 årig.
Har du gemt billederne i skyen, din Apple konto, så prøv at logge ind på den og hent dine billeder og gem dem på computeren. Endelig er der den mulighed at maile dem til dig som vedhæftede filer. Det er nok en langsommelig metode.

fase
Løsningen som Fabrin anbefaler er nok den letteste. Du skal bruge dit id og adgangskode, som du oprettede, da du begyndte at bruge telefonen.

Så skal du ind på denne side. Der vil dine billeder normalt være.
https://www.icloud.com/
Så kan du flytte billederne over på din computer og slette dem i iCloud og mobil.

Mange glemmer koden. Hvis det er tilfældet, kan jeg ikke fortælle, hvad du skal gøre for at få den igen.
Jeg ville installere Itunes på PC og logge ind på Ipad-kontoen via Itunes.
Herefter sætte ladekablet fra Ipad ind i PC og så overføre foto til PC.
Du har alle dine billeder på en iPad. Har du tænkt over at den måske en dag(eller i dag) går defekt?

Blev billederne taget med iPad'ens kamera? Nej vel. Hvordan fik du dem over på iPad'en?
De fleste iPad'er har et gratis Apple skylager tilknyttet, en såkaldt iCloud. Den har begrænset gratis plads, men kan for små penge udvides.
Gå til Indstillinger, scroll ned i menuen til venstre, find iCloud og tryk på den, så kan du se hvad den indeholder og hvor meget ledig plads der er på den.

Hvis jeg har ret kan du på PCen gå til en browser, taste icloud.com, her kan du så logge ind med din Apple konto, og så hente billederne.
Projektet er smart da du så har sikret dine billeder ved at have dem to steder.

PS Jeg er i slut 70erne og har mine billeder(nogen tusinder, se skærmskud) plus en række væsentlige private dokumenter lagret tre steder for en sikkerheds skyld.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Eller søg og find

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis