Montering af vaskeskab med skuffer

Jeg har kigget på et et møbel til badeværelse med skuffer. Kan se der er udskæring i øverste skuffer til rørene kan køre bagved men ikke i skuffen  under. Bliver det er problem når jeg skal montere det når jeg nu har dette gulvaløb og dermed rør hele vejen ned? 🙈😬 og i så fald hvad gør man så?
Køber et møbel med skab i stedet eller?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan simpelthen ikke oplader billeder men forestil jer en gammel vaske fra 70'erne og så stålafløb hele vejen ned til en rist i gulvet :)
Det kommer jo an på afstand bag skuffe kontra dit afløb, ellers må der jo laves udskæring i den nederste skuffe.
johnm skrev den 14-01-2026 18:54:22

Det kommer jo an på afstand bag skuffe kontra dit afløb, ellers må der jo laves udskæring i den nederste skuffe.

Kan man bare lave en udskæring i en skuffe? 😁🤷‍♀️ jeg er ikke handy overhovedet...

Du kan ikke bare skære bagkant væk der skal laves en kant der følger udskæring 
Har lige været ude i noget lignende, men mine skuffer går ikke helt i bund i skabet, så der var fint plads til et ø 32 mm rør bag skufferne, og så ud igen lige under vaskeskabet..

Første billede er inde fra selve vaskeskabet..
Sidste billede er af skabet set nedenfra.  

Vi prøver igen, i morgen --
Er der ikke en ordentlig målskitse af skabet? Uden den eller det samlede skab er det umulig at sige om der mangler plads, eller hvad der kan gøres.

Du har sikkert problemer med at uploade billeder fordi de er i et format, der ikke understøttes.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis