Oppakning af knapcellebatterier

Vi er her i familien plaget af en del gigt bl.a.
Når vi køber knapcellebatterier -i byggemarkeder eller supermarkeder er disse pakket ind i pap -overtrukket med en eller anden form for plastik.

Det er mildest talt et skrækkelig arbejde at få batterierne ud af emballagen. Med lillekniv og skrutrækker.
Men der må da findes en bedre metode. Som vi bare ikke kender.

Nogen der ved ?

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Vi er her i familien plaget af en del gigt bl.a.... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Rantzau skrev den 23-12-2025 07:54:09

Det er ikke kun batterier der leveres i blister pack. Også medicin, vvs stumper, bor og savklinger for bare at nævne i flæng hvor omfattende besværlig emballage er blevet.

I det hele tager er livet blevet besværliggjort for eksempelvis gigtplagede, men er også et irritationsmoment for alle andre. 

Fik engang en offlabel æske piller i blisters. Måtte skære dem ud enkeltvis. Det burde ikke være tilladt at gøre det SÅ svært. 

HrT skrev den 23-12-2025 17:37:43

Rantzau skrev den 23-12-2025 07:54:09

Det er ikke kun batterier der leveres i blister pack. Også medicin, vvs stumper, bor og savklinger for bare at nævne i flæng hvor omfattende besværlig emballage er blevet.

I det hele tager er livet blevet besværliggjort for eksempelvis gigtplagede, men er også et irritationsmoment for alle andre. 

Fik engang en offlabel æske piller i blisters. Måtte skære dem ud enkeltvis. Det burde ikke være tilladt at gøre det SÅ svært. 

Har været ude for det samme, så nu er jeg meget opmærksom på at få leveret mine piller i en bøtte, det kan man med det meste.

Vi prøver igen, i morgen --
Desværre - de "blå piller" fås kun som blister pack.   God jul allesammen.  
Rantzau skrev den 24-12-2025 09:09:34

Desværre - de "blå piller" fås kun som blister pack.   God jul allesammen.  

Så det er dén pille Neo går efter i the matrix? 👀😅😂

Rantzau skrev den 24-12-2025 09:09:34

Desværre - de "blå piller" fås kun som blister pack.   God jul allesammen.  

Spurgte på apoteket om de blå piller, de findes kun i bilister pakninger, så man ikke bare kan hælde 100 piller ned på engang 

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis