Hvor god er pCloud

Har et stykke tid overvejet at skifte mit Microsoft 1Tb OneDrive ud med schweiske pCloud.
Delvis pga nervøsitet for hvad T-figuren finder på næste gang.
Nu hæver de så den årlige pris fra ca 550,- til knap 800,-. Det er bl.a. inklusive Excel som jeg bruger, men kan finde gratis erstatning for.
Har et stykke tid haft et minimum gratis pCloud som fungerer. Men de spytter rigeligt marketing i hovedet på en. Måske fordi de ved jeg er ny.
pCloud koster pt lidt over 700,- /år for 2Tb

Men nu til mit vigtigste emne: Hvor god er pCloud?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kender ikke pCloud, men det ser meget fornuftigt ud. Alternativt kan du kigge på Proton, som er kendte for deres krypterede email-tjeneste. De har også et "Drive"-produkt.

Men det smarteste er nok at bruge deres gratis-prøveversioner i lidt tid, for i sidste ende handler det mest om detaljerne mht. hvor godt de synkronisere og spiller sammen med Windows i dagligdagen.

Mvh. AllanE
Jeg er skiftet fra Glacier (Amazon) til Onlime, og er meget tilfreds, specielt fordi der er meget bedre adgang til mine data fra telefonen med Onlime men også fordi det ikke er amerikansk.
Har brugt pCloud i et stykke tid. Umiddelbart ser det OK ud.

Det er nemt at få til at virke på både PC + Android samtidig. Har ikke oplevet udfald af servere - og umiddelbart virker det meget som Onedrive.
perhans skrev den 15-12-2025 13:45:53

Jeg er skiftet fra Glacier (Amazon) til Onlime, og er meget tilfreds, specielt fordi der er meget bedre adgang til mine data fra telefonen med Onlime men også fordi det ikke er amerikansk.

CHeck. Det er jo også mest det med non-USA der pt driver mig😇

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis