Rørgevindskæresæt

Hej
Jeg leder efter et rørgevindskæresæt til rimelige penge. Jeg har haft et sæt, købt brugt, som nu er udtjent. Jeg vil gerne styre uden om de helt billige og jeg bruger det ikke ofte nok til at skulle bruge flere tusinde kr på et nyt sæt. Så byd gerne ind med erfaringer om et sæt der er værd at investere i uden at skulle tømme banken
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du ikke skal bruge det professionelt, kunne du overveje bare at købe de størrelser, du skal bruge og så i en god kvalitet. 

fase
Jeg skal egentlig kun bruge 1/2 tommer og 3/4 tommer, men jeg er også nød til at have en ny skralde, så er nød til at købe et helt sæt
Jeg har sådan et sæt som i annoncen her ( ikke min annonce, mit er ikke til salg) købt i harald nyborg for mange år siden, det har jeg skåren rigtig mange gevind med, og det fungere stadig perfekt, jeg bruger altid en god skæreolie.
link til annoncen

Mit er med ½"-3/4"-1" samt 11/4" skærehoveder, så tænker det i annoncen er det samme

(Hvis du kikker efter et på udenlanske sider, så er det ofte NPT gevind, som ikke er det samme som de Danske rørgevind.)

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis