Cr 2032 knapbatterier til 2 kr stk

Jeg har 36 LED FYRFADSLYS med CR 2032 knapbatterier og fjernbetjening. Batterierne fås til alle mulige priser. Det billigste er dog at købe 24 stk LED FYRFADSLYS uden fjernbetjening med disse batterier hos Jem&Fix. Til 49 kr.Jeg tager batterierne ud og har dem så til næsten 2 kr. stk.
ingeborg

Når lysten driver værket
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jysk sælger 8 stk til 15kr, altså 1,88 kr/stk.

Om Jysk har samme leverandør som Temu ved jeg ikke. Men een ting er sikker: Jeg køber aldrig på Temu eller Stein. Måske dumt af mig, men godt for de lokale handlende, såfremt de ikke selv køber varerne disse steder. Vil næsten vædde på at de alle kommer fra Kina.
🤷🏻‍♀️ Ingeborg 

Når lysten driver værket
Respekt Ingeborg:
De håndører man sparer ved af købe "kinøjerskrammel" kan aldrig retfærdigøres  
Jeg er ret sikker på at de led fyrfadslys med fjernbetjening er kinøjser skrammel. 24 batterier, 24 ledlys og 1 fjernbetjening incl transport, emballage, avance, moms og hvad har vi så er der ikke meget til selve produktet

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Annonce
Vil man have billige knapbatterier kommer de ganske givet fra kina, hvilket de dyre mærker måske også gør.
Det ser ud til Panasonic er fremstillet i Indonesien, hvis man vil undgå Kina batterier  
Dog koster de 8 kroner stykket, så de kan ikke rigtig konkurere på prisen..

Vi prøver igen, i morgen --
Der er ingen tvivl om at der stor forskel på kvaliteten. Desværre kan man ikke regne med at de dyrere er bedre end de billigere, men kendte varemærker, der leverer datablade, er nok bedre end gennemsnittet.

Jeg købte tidligere CR2032 i Ikea, da kostede de 20 kr for 10. Men pludselig faldt kapaciteten. I dimser hvor de tidligere holdt et år, hold de pludseligt kun 3 måneder. Siden har jeg købt CR2032 fra Jem&Fix til 7 kr stykket. https://www.jemogfix.dk/duracell-knapcellebatteri-2032-2-pk/7126/9033651/

Til fruens julelys, bruger jeg dog stadig nogle billige, typisk solgt i pakninger af 10 stk. ​
Jeg køber også mærkevare batterier når det er til ting der skal fungere “for enhver pris” . Bilens nøglekort og den slags. Til julehalløj og især når jeg skal bruge mange, tager jeg de billige med den kapacitet de nu har. Husker godt dengang Pc’ havde et Cr 2032 batteri man kunne skifte. Jeg har også  skiftet ramblokke og HD i mange kursus pc’ere og min egen sidst i 90’erne.
Ingeborg

Når lysten driver værket
Glemte at skrive at Pc’ens batteri kunne holde op til 10 år.

Når lysten driver værket
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis