Juletræer hos Harald Nyborg i år?

Hej

Sidste år hentede min familie sådan et smukt og elegant juletræ i Harald Nyborg.

Det vil jeg også gerne i år, men de har tilsyneladende ikke fået juletræer endnu.

Er der mon nogen der ved, om Harald kommer til at sælge juletræer i år?
Plejer de at have juletræer de andre år? Det var første gang jeg så det sidste år.

Julehilsner, Lennart 🎅
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvorfor spørger du ikke onkel Harald? 

De må være de nærmeste til at svare i stedet for vores gætterier. 
Rantzau skrev den 04-12-2025 22:03:13

Joh. Men der er langt derhen, og det var jo oplagt at der var nogen her der vidste det.

Nu hedder forummet jo "over hækken", så jeg går ud fra, at det kan bruges til diverse uformel snak som dette.
LennartBertelsen skrev den 04-12-2025 22:11:34

Rantzau skrev den 04-12-2025 22:03:13

Joh. Men der er langt derhen, og det var jo oplagt at der var nogen her der vidste det.

Nu hedder forummet jo "over hækken", så jeg går ud fra, at det kan bruges til diverse uformel snak som dette.

Økonomisk set er det vel billigere at ringe til Harald, end næsten alle andre løsninger?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Jeg kan bekræfte, at der ikke er juletræer hos HN i år - undtagen de kunstige.
De får dem formentlig heller ikke, da de plejer at have dem fra november måned.
Kan måske skyldes, at jeg har set, at der angiveligt er mangel på juletræer i år, hvor producenterne ret hurtigt kunne melde udsolgt.
Når producenterne ikke har problemer med at få solgt det de har, er de næppe interesserede i at sælge billigt til HN, hvilket de må have gjort tidligere, med de priser som HN plejer at have.

Kurt B. Andersen
kurta skrev den 04-12-2025 23:01:21

Jeg kan bekræfte, at der ikke er juletræer hos HN i år - undtagen de kunstige.
De får dem formentlig heller ikke, da de plejer at have dem fra november måned.
Kan måske skyldes, at jeg har set, at der angiveligt er mangel på juletræer i år, hvor producenterne ret hurtigt kunne melde udsolgt.
Når producenterne ikke har problemer med at få solgt det de har, er de næppe interesserede i at sælge billigt til HN, hvilket de må have gjort tidligere, med de priser som HN plejer at have.

Det giver mening. Tak 👍

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis