Hej Allesammen
Jeg har kigget på at få udskiftet vores gamle Gorenje ovn da flere elementer er defekte. Jeg fandt en Siemens ovn på powers hjemmeside som passer fint i størrelsen. Jeg tænkte det ville være nemt at skifte ovnen selv, men så så jeg at den gamle om sidder i en dåse på væggen.
I brugsanvisningen til den nye ovn står der "Hvis apparatet skal tilsluttes med en fast forbindelse til den elektriske installation, kan der bestilles en særlig tilslutningsledning uden stik via kundeservice. Den faste tilslutning skal udføres af en autoriseret elektriker"
Vil det sige at den eneste løsning er også at betale for en installatør for at tilslutte ovnen?
Er det mulig for mig at købe en anden ovn som jeg selv kan tilslutte til det nuværende setup?
https://www.power.dk/hvidevarer/madlavning/indbygningsovne/siemens-iq100-hb013fbb1-indbygningsovn/p-4085650/store/3831/?gad_source=1&gad_campaignid=1597571026&gbraid=0AAAAADcJMJPs8MIc3s6Q7f69FxmnJvUfK&gclid=Cj0KCQiA0KrJBhCOARIsAGIy9wDd4hVe6ipvvEGEuNrE3_ge9ssOlEjmHlEHybvc_1qoUvHsjSKrbbgaAkmSEALw_wcB&gclsrc=aw.ds