Anbefal en højtryksrenser

Min Nilfisk er død. Den har egentlig tjent mig godt men med et par mangler:

- jeg er træt af at rulle slangen op, som i øvrigt var for kort (6m). Det er nok min største frustration med denne: at slangens oprul ikke var smart.
- jeg mangler muligheden for at indstille trykket bedre. Ikke blot ved at skifte mundstykke.
- jeg skal gerne kunne bruge den til at vaske fliser og træterrasse uden at ødelægge både materiale og maskine.
- den skal helst holde mere end 3 år.
- må gerne være Nilfisk nu jeg har en masse ting til dét mærke.
- den må gerne have en ordentlig skumlanse til bilvask og andet. 

Jeg kan ikke rigtig forstå ideen med batteridrift. Man skal alligevel have en slange tilsluttet. Til gengæld er ideen om lang slange herlig. Det modsatte er skidetrælst.

Forslag modtages med glæde 😁 det er snart Black Friday og off season så tænker nu er et godt tidspunkt. 
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad er der sket med din nuværende renser, ofte kan de laves ret billigt, hvis man skruer selv.

Jeg har ikke set små rensere hvor trykket kan reguleres..
Den jeg har kan trykket reguleres ude ved dysen, kan drejer dysen og kan på den måde stille trykket..

Terrasse vasker kan kan skifte dyser så den ikke spuler så hårdt, i hvert fald på den jeg har der følger 2 sæt dyser med.

Den renser jeg har ligner denne her rigtig meget, du kan roligt handle med den netbutik, det er XL Vorup gruppen der står bag, de har en række XL byggemarkeder. Link   ps den har en slange på 9 meter, synes det er meget passende.

Det er den her patio cleaner jeg har ​LINk​​​

Vi prøver igen, i morgen --
Udover det så er det ikke sikkert, at dine ting passer på en ny model, bare fordi det er Nilfisk.
je_ns skrev den 22-11-2025 13:25:00

Hvad er der sket med din nuværende renser, ofte kan de laves ret billigt, hvis man skruer selv.

Jeg har ikke set små rensere hvor trykket kan reguleres..
Den jeg har kan trykket reguleres ude ved dysen, kan drejer dysen og kan på den måde stille trykket..

Terrasse vasker kan kan skifte dyser så den ikke spuler så hårdt, i hvert fald på den jeg har der følger 2 sæt dyser med.

Den renser jeg har ligner denne her rigtig meget, du kan roligt handle med den netbutik, det er XL Vorup gruppen der står bag, de har en række XL byggemarkeder. Link   ps den har en slange på 9 meter, synes det er meget passende.

Det er den her patio cleaner jeg har LINk

Den ville ikke tænde og alle forsøg var usuccesfulde. Og havde også givet op på den ift at vil have en, der ikke er træls 😅

Virker oprullet eller skal du skille den ad og ae den blidt imens?
kaffemand skrev den 22-11-2025 14:22:16

Udover det så er det ikke sikkert, at dine ting passer på en ny model, bare fordi det er Nilfisk.

Oh boy. Det er da træst!

Ja oprullet virker uden problemer, udstyret passer med min tidligere Nilfisk det har de ikke lavet om på, prøv at kik billederne af den jeg satte link ind på, der ligner koblingerne garanteret den du har i forvejen.

Det er kun de professionelle rensere der har et andet system..
De bruger denne her type

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg læste beskrivelsen af en Bosch, der står den har “vinkelaksel-drevet messingpumpe med keramikbelagte stempler” .
Andre Bosch har “induktionsmotor, 4 cylindre”. Hvad skal man gå efter (når det ikke skal være en hylende Nilfisk)?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også