Smart mundstykke til vandhane – virker det?

Hej
Jeg har netop set en reklame om et mundstykke, man kan sætte på sin vandhane, og så kan det dreje 360 grader og i forskellige stråler. Nu har jeg brugt noget tid på at finde nogle på det danske markede, men det ligner det alt sammen er Kina-modeller.

Har I erfaring med dem og er det noget der holder? Og hvor bør man købe sådanne ting henne for at få ordentlig kvalitet, for synes ikke jeg har kunne finde noget på det danske markede. Men måske jeg søger på det forkerte.

12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa
Der er jo min. 3 dreje samlinger som med tiden kan blive utætte, uanset om den er kinesisk eller dk-made. 
Alene det er en vurdering man skal tage med - hvis jeg havde en sådan og nogen stillede den til at " vande " udover bordkanten en morgen, får jeg nok kaffen i den gale hals..... 

Jeg har kendskab til det viste mundstykke. Det virker fint, og der er jo ikke noget videre tryk på det, fordi der er frit udløb og trykbegrændsningen ligger i vandhanen. Hvor det er købt, ved jeg ikke 

fase
Hvad skulle formålet være med sådan en tud?
Et håndvaskamatur er som navnet antyder til at vaske hænder ved. Skal jeg fylde vand i en gulvspand kan det klares i køkkenet eller bryggerset hvor spanden kan komme ind under tuden.

Selvbygger med stort S. 
Som Superdiy er inde på, hvad er det du savner i det armatur du nu har?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Uanset, køb det ikke fra Kina medmindre du ønsker bly og andre spændende ting i produktet. 
Annonce
HrT skrev den 23-11-2025 06:53:54

Uanset, køb det ikke fra Kina medmindre du ønsker bly og andre spændende ting i produktet. 

Hvis det er VA godkendt er det blyfrit. 

fase
S. Fabrin skrev den 23-11-2025 07:11:30

Uanset, køb det ikke fra Kina medmindre du ønsker bly og andre spændende ting i produktet. 

Så du mer at alle kina godkendelser er troværdige.

larsen56 skrev den 23-11-2025 09:38:14

Uanset, køb det ikke fra Kina medmindre du ønsker bly og andre spændende ting i produktet. 

Så du mener at alle kina godkendelser er troværdige.

VA godkendelsen er ikke en Kinagodkendelse, men en dansk godkendelse af materiel til brug i drikkevandsanlæg.

fase
S. Fabrin skrev den 23-11-2025 09:49:31

larsen56 skrev den 23-11-2025 09:38:14

Så du mener at alle kina godkendelser er troværdige.

VA godkendelsen er ikke en Kinagodkendelse, men en dansk godkendelse af materiel til brug i drikkevandsanlæg.

Ja og julemanden bor på grønland, kina skriver hvad somhelst på deres pakker.

Ja og månen er lavet af grøn ost. Hullerne i osten er lavet af hullerne fra vanillekransene.
Jeg er nødt til at stole på de godkendelser, der udstedes af danske myndigheder 
CE mærkning kan også betyde China Export.
Du kan have ret i din antagelser.

fase
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis