Tag med eller uden asbest ?

Hej
Er der nogen kloge tag-folk der uden at jeg giver yderligere info kan tyde OM der står noget - hvad der står - på de her eternitplader ? 

Sagens dilemma er naturligvis det allestedsnærværende 'asbest' issue. Asbest eller ikke-asbest i disse plader? Det er ikke nemt at læse hvad der står synes jeg. 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du tegner med en tush i de prægede fordybninger, så vil teksten fremstå meget tydeligere.
Hvornår er bygningen fra ?
Ud fra pladernes udseende, så tvivler jeg på at de er mere end 25 år gamle, og vil derfor også være uden asbest (men det er blot min vurdering).
Tak for svarene. 
Det er nogenlunde som jeg også selv tænkte. Alt peger på at det ikke er med asbest, synes jeg. Så skulle bare lige have nogle uvildige hjerner til evt. at tænke det samme :D 

Det er et hus fra 60'erne, men så har forrige ejer vist lagt nyt tag uden at melde det. Der er også 1 billede mere, som jeg bevidst ikke lagde op, da det jo tydeligt ikke er med asbest ud fra nummeret?

Vi er i gang med at sælge hus og køber havde spørgsmål til det, så jeg ville lige genbesøge vurderingen af at det altså ikke er de gamle eternit med asbest. forrige ejer har udskiftet dem. 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis