Hvad er det her under min flise?

Hej, jeg er ved at skifte et par fliser som sad løst i et gammelt badeværelse, ikke i brusekabinen!

Spørgsmål 1) hvad er dette jeg finder under flisen? Måske gammel vådrumssikring?

Spørgsmål 2) hvad kan jeg behandle underlaget med før jeg ligger flisen igen for at sikre fliskeklæber binder på underlaget? Det virkede som om flisen havde sluppet underlaget.

Spørgsmål 3) efter flisen er lagt igen overvejer jeg at lægge microcement for at ensarte hele gulvet igen? fliser ligger ok stabil men i en etageejendom med træ konstruktion under gulv og i væg, så kan det hele “bevæge” sig lidt. Vil mikrocementen kunne klare dette? Kigger på mikrocement fra Urban-hald?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det grønne ligner alger og så ser det ud som om der overhovedet ikke er noget fliseklæber på gulvet. Hvordan ser den flise ud du har taget op, er der noget fliseklæber på den?
Måske det kan ses bedre her? Det er ikke alger
Det ligner et malet beton gulv,  måske derfor den dårlige vedhæftning, det ligner ikke der er vådrumssikring, men det er måske ikke et vådrum?

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg tror ikke at det er alger. De vil ikke være grønne, hvis de slet ikke får lys. 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også