problemet over alle. kaffe kande der spilder ved siden

ja der nok ikke det vigtigse spørsmål i verden. men kan vel godt skillde vandene.... man skal hælde kaffe i en kaffekop også så har vi problement ved siden af. er der nogle af jer der har prøvet at fec at skære slip en rille eller at lave om på forme på tuden af kaffe kanden så skriv lige 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du ikke et billede af den omtalte kaffekande?

fase
Jo Sony. Kaffe er et meget vigtigt emne.  Hit med et billede. 
Mit bud er at tuden er for bred, der kan sikkert fixes med varmepistol og så klemme tuden til sammen med viskestykke sommbeskyttelse ​imod det varme plastik. 

Hvis det er stål, så giv den et forsigtig slag med en gummi hammer eller klem med en stor ​tang.

"Det er kun et spørgsmål om at finde en hammer der er stor nok"
SAS brugte meget tid på at finde den perfekte kaffestuds for 30 år siden (Når de hælder kaffe i flyene så spilde de ikke).

Hemmeligheden lå i at have en meget tynd metal studs ude for enden med en meget skarp kant og så med den rigtige vinkel.
men jeg syntes også at på dem de lavet helt af glas har det samme problem har snakke med chat gtb hen sage at det skulle vær i v form nede i tuden men tænker at det lige som et half pient rør .hved ikke lige hvorfår jeg lige kom til at tænke på at stå på ski .men så kaffen komme nærmest ud tilsideren og ud i en stråle  ...det lød spænden 
Thomas_Mygind
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis