Alternativ til monteringsskinne.

Hej 

Jeg skal have monteret noget kraftigt lige under en vindueskarm i et ældre hus hvor mursten og mørtel er lidt porøst. Jeg kan ikke bare sætte en kraftig plugs og en fransk skrue fast i væggen. 

Jeg har derfor bestilt en montagskinne / c-skinne, så jeg kan skrue denne fast på væggen med flere punkter i større afstand til vindueskarmen. 
Men forhandleren har, efter flere dages forsinkelse, leveret en lampeskinnne!!! 
Og jeg kan ikke nå at få leveret en ny skinne inden weekenden. 

Derfor søger jeg inspiration til et alternativ som fås i den lokale Stark, Bauhaus, Jem og fix eller anden fysisk butik. :-) 

Jesper 
http://www.VarmKaffe.dk - en blog om rejser, sejlbåd, have og hus.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan ikke helt sikker identificere problemet, så måske skyder jeg helt ved siden af. Ofte er et stykke høvlet bræt jo fin til at støtte op under vindueskarm. .Du kan bejdse eller male den. Den fastgøres med rawl plug og skruer. Inden den monteres skærer du den i længde, så den er 1 cm for kort i bege ender, ligesom du kan skære den lidt skråt. På den måde er den ikke så synlig under karmen

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også