Kartoffel kælder

Hej alle 
Jeg er godt igang med mit lille hobby værksted
Lang historie kort - der var lidt sunket beton i hjørnet der lød hult. Jeg vælger at banke hul og konstatere det en gammel kartofffelkælder?
Den e gravet fri nu ( fyldt med bygge rod og sand )
Spørgsmålet er - lukker jeg det igen og støber? Eller kan jeg bruge det til noget - evt lukke af mer en isoleret låge. Måske bruger det som køleskab?( Man kan godt mærke der kommer en del kulde dernede fra )

Gode forslag er velkomne 
(Ca mål 117*117 og 80cm dyb)
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er da en gave🤣
Måske et hul til kolde øl, vinopbevaring eller lign.. 
Jeg har et tilsvarende hul i mit skur.. det har passet godt på nogle ekstra originale tegl til huset, i 60 års tid, nu har jeg brugt de fleste tegl, men det var da fedt de bare lige lå der og ventede.. nu er hullet tomt, så det skal også bruges til et eller andet godt. 🙂
Jeg overvejede at skære en kasse i wediplader, så den blev lidt mere fugttæt.. 

Du kunne måske lige montere en forsænket  lægte/bræt hele vejen rundt, som kant til en lem, i gulvbrædder.. 

Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Hvad med udluftning osv? Det er umiddelbart ​bare et hul ​med muret ​sider og har allerede en kant rundt til en eventuel lem man ​eler andet man ​lavede
Jeg har en lignende lille kælder i et udhus, den bruger jeg til opbevaring af maling, så det står frostfrit, jeg har bare et låg af brædder, det har fungeret fint de sidste godt 25 år.

Oprindelig lavede jeg den til opbevaring af kartofler og gulerødder, men da vi har nedlagt urtehaven, har den så fundet et andet formål.

Vi prøver igen, i morgen --
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også