afsyring claus-m 2331 27-07-2002 22:11 er der nogen der kan fortælle mig hvorfor malingen ikke vil gå af når jeg afsyre døre.jeg følger alle de gode råd der er på denne gode side.på forhånd tak Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv. 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Punkteringen Trådstarter 2331 28-07-2002 14:01 Har du "punkteret" malingen med en stålbørste ?. Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
claus-m 1 28-07-2002 14:39 nej det har jeg ikke, men det vil jeg prøve på den næste dør, gælder det kun hvis det er plastic maling.mange tak for svar citat:Oprindeligt indsendt af Punkteringen:Har du "punkteret" malingen med en stålbørste ?.
LD 20 28-07-2002 19:00 Hej ClausHvis det er plastic maling dine døre er malet med tidlige kan du ikke umiddelbart afsyre disse.Der er du nødt til at varme plasticmalingen op med en varmepistol, men ikke så meget at den begynder at blive sveden.Brænder du den for hårdt er det ligesom om at plasten sætter sig bedre fast, men som skrevet " kun lige varme den op og så skrabe den af med spartel"Det er kan olieholdige malinger der går at afsyre.Du kan også prøve at smøre døren ind i brun sæbe " det gamledaws brunesæbe" dække det til med foliefilm og lad det stå 1-2 døgn, nogle siger at dette også skulle virke til plastmaling. ( har dog ikke selv prøvet på plastmaling, men bruger det til min bundmaling på båden når dette skal af.MvhLars
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her