Skift af Bagbremse bakker

Jeg vil gerne skifte bremsebakker på en (VW passat 1996 variant court)

Hvordan får man tromlerne af.

Når man tager baghjulet af skulle man så kunne banke dem af ??

Jeg syntes ikke man kan se hvordan de er fastgjorte.

mvh

Sweede :-)
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Naar du har taget hjulet af skal du med en papegoeje tang, eller ligende, dreje hette der sider i midten, den er til at holde fedt inde ved lejet.
Derefter sidder der en split, og laaser en moetrik. Du loesner moetrikken og tromlen skulle veare til at tage af, den kn godt sidde lidt fast.
Skil kun en side af gangen, da det er et H****** at huske hvor alle fjedrene skal sidde.
Husk, naar du spaender moetrikken igen, IKKE at speaende den for haardt, da den trykker direkte paa lejet, og hvis spaender for haardt vil du smadre lejet i loebet af kort tid.

Soernf
Hej. Kender ikke specielt den bil, men er det bakkerne eller noget andet der hindrer det.
mvh

 varmetossen

Det er sikkert den automatiske håndbremse justering der driller dig. Den skal være skubbet helt tilbage. Studer hvordan den virker og det vil lykkedes for dig. Har du en kant på de gamle tromler skal den slibes af, den er højere end det slidte pga. rust.

Giver det mening ?

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Husk at slække kablerne helt oppe ved håndbremsehåndtaget derefter kan du spænde baggerne helt sammen.Sæt tromlen på juster baggerne så de lige rør tromlen, monter tromlen og juster kablet.
Mvh Jørgen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis