Skift af stikkontakt Troels52 6 15-09-2025 15:18 Jeg har kikket på den gamle stikkontakt (se fil)og set at der er en rød ledning og en brun ledning - hvordan skal de sidde i den nye kontakt? Jeg har kikket på den gamle stikkontakt (se fil)og... Vis hele indlægget 12 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
GodeVen 4323 5220 16-09-2025 13:10 Jeg ved ikke hvad det er for et underlag du har, men det er nok en gammel type. Det passer i hvert fald ikke til stikkontakten. Underlaget er kvadratisk og stikkontakten er aflang.Du må ikke selv montere en stikkontakt, hvor der tidligere var en afbryder, så hvis du ikke helt sikker på hvad der skal gøres, bør du få en elektriker til det. Du skal gøre dig klart om du vil betale ekstra for at få det gamle kabel ud af det nye underlag, eller du vil blot leve uden, til det nye unit kommer.
S. Fabrin 19638 4400 16-09-2025 14:39 Troels52 skrev den 16-09-2025 09:56:48Kablet nedenunder er tilsluttet en midlertidig varmtvandsbeholder - skal væk når fjernvarme holdet og tilslutter fjernvarmen - men kan man tilslutte en stikprop til ledningen (varmtvandsbeholderen)?Jeg kan ikke se dit svar før efter ca. 30 min. Så derfor spørger jeg efter hvad afbryderen bruges til.Når fjernvarmen tilsluttes til en stikkontakt, kan du lave en stikkontakt og tilslutte varmtvandsbeholderen til stikkontakten med en stikprop. fase