Kviste til stråtag

Hej til alle biggrin
jeg er ved at overveje at købe et hus med stråtag som skal skiftets og har derfor søgt rundt på nettet for at finde forskellige kviste som man kan bruge til stråtag. kender godt de traditionelle gamle kviste men kunne godt tænke mig noget mere morderne
håber at i kan hjælpe
VH
Bjørnen :wink:

Bjørnen

Smil og vær glad.... husk det nu.....
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv Fobian fra Lolland - muligvis hans søn i dag, da det er 20 år siden vi brugte ham - men en drøm af en håndværker, som forstod at lave kviste der passede til bygningen.

Og som du kan fornemme, når jeg kan huske hans navn efter så mange år, har han gjort et stort intryk - men hans søn og medhjælp var også super.

De gav en pris på taget (hele molevitten i et L-formet hus), og opdagede at der skulle nye strøer - da jeg spurgte til mer-prisen grinte han, og da vi også ville have karnapper (2 stk.) var svaret, at det ikke var noget problem.

Godt nok fik de god frokost hos min kone hver dag, men da vi fik regningen var hverken strøer eller karnapper nævnt - det var jo det vi havde aftalt!

Se det er håndværkere man nyder - en pryd for deres fag.

Og taget var så smukt, at da de var færdige, tog jeg min smoking på, åbnede en god flaske vin og tændte en cigar på gårdspladsen, men jeg kiggede på mine biler og mit nye smukke tag, for det var den drøm jeg altid havde haft - en "gård" - gårdsplads med mine biler - dress, vin og en god cigar - og tro mig - den aften var en af de 100 minder jeg har og som jeg nyder, for så har man fået lov til at leve sit liv helt ud -- skønt -- og jeg er taknemmelig!

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis