Sammenligning AA og AAA batterier POWERMAKER

Jeg får brug for  mange AAA  og AA batterier i forbindelse med et sommerhusophold i vintermånederne. De skal,bruges i LED KERTELYS  på et 8 m langt bord, så der skal bruges mindst 30 lys med batterier.
Netto har tilbud på POWERMAKER BATTERIER i denne uge.
Jeg har ikke forstand på at læse ud af graferne, hvor gode de er.
https://lygte-info.dk/review/batteries2012/Powermaker%20Alkaline%20AA%20UK.html
Mit krav er at de skal kunne lyse i omkring 24 timer.
Jeg burde selvfølgelig vide, hvor meget mine kerter bruger pr. Time, men ved det ikke.
Hvem ved det ?
Med venlig hilsen - Ingeborg

Ps. Har lige læst mig til dette. “
  • LED-lys af ægte stearin
  • Bruger 2 x AAA-batterier (medfølger ikke)
  • 300+ brændetimer (15 cm) og 300 brændetimer (24 cm)
….. og  så kan jeg jo bare prøve at lade et lys brænde til batteriet er tomt.

Når lysten driver værket
Jeg får brug for  mange AAA  og AA batterier i... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er jeg nødt til at spørge igen. Mine fyrfadslys er nye og slippen kun fjernet på de lys jeg er ved at afprøve. De tænder fint manuelt (knapbatteri 2032), men ikke med remoten, den jeg har vist med 2 knapper. Jeg har skiftet batteriet i remoten, men det virker ikke.
Hvad gør jeg? Skal tænde og slukke 30 fyrfadslys. De 15 kertelys er med AAA BATTERIER og virker med remoten med de 3 knapper.
Ingeborg

Når lysten driver værket
Kanmandet skrev den 29-09-2025 19:36:31

Nu er jeg nødt til at spørge igen. Mine fyrfadslys er nye og slippen kun fjernet på de lys jeg er ved at afprøve. De tænder fint manuelt (knapbatteri 2032), men ikke med remoten, den jeg har vist med 2 knapper. Jeg har skiftet batteriet i remoten, men det virker ikke.
Hvad gør jeg? Skal tænde og slukke 30 fyrfadslys. De 15 kertelys er med AAA BATTERIER og virker med remoten med de 3 knapper.
Ingeborg

Er der ikke en manual med til lysene og remoten? Mange af de der fyrfaslys kan ikke tændes med remote. Og nogen kan. Der skulle gerne stå i manualen til lysene hvordan man sætter det op.

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis