Hej alle
Jeg overvejer at bygge en træterrasse i haven, som skal gå fra hus til hæk og således opdeles græsplænen i to. Jeg har lige nu kanttråd til robotten, men ved at bygge en terrasse spekulerer jeg på hvilke muligheder jeg har for at robotten kan klippe på begge sider af terrassen.
Terrassen bliver ikke mere end små 4 meter lang fra hus til hæk, så det ville ærgre mig at skulle stoppe den 45 cm (ca) før den klodser op til hækken (også for børns sikkerhed med at træde ubevidst ned) så robotten kan køre rundt om den vej.
Jeg har overvejet en underjordisk tunnel, men det vil kræve to huller på hver side af terrassen og det ved jeg ikke hvor smart er. Alternativt kan jeg lave en rampe, så den kører op på terrassen, men så efterlader den bare græs og snavs.
Er der nogen, der har en helt fjerde idé, eller som har gode ting at sige om én af ovenstående før jeg kaster mig ud i terasse-projektet? Robotten er ca. 23 høj, 40 bred og 55 lang.
Jeg kommer ikke manuelt til at bære robotten fra den ene græsplæne til den anden og tilbage igen :-)