Badeforhæng i brusekabiner - tips?

Halløjsa gutter

Er der nogen af jer der har nogle fif til hvordan man reducerer problemet med at badeforhæng "kryber op" og ind mod den der er i bad. Det er den der vortex som der sker der hiver forhænget indad så vidt jeg kan forstå og det er skide irriterende.

• Jeg har forsøgt med at hæve det lidt så luftstrømmen kan passere. Gav ikke rigtig noget.
  • Forsøgt med magnetstrimmel i bunden. Men synes det virker bøvlet og er svært at holde rent. Måske jeg bare mangler at fidne en ordentlig strimmel?
  • Forsøgt med kraftigere og tungere forhæng - det har givet en del. men fylder bare utroligt meget på et lille badeværelse

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Badeforhæng er skabt for at genere menneskeheden. Har du mulighed for at få en dør op, eller blot at fjerne forhænget?
GodeVen skrev den 08-09-2025 12:31:21

Badeforhæng er skabt for at genere menneskeheden. Har du mulighed for at få en dør op, eller blot at fjerne forhænget?

Ja det er egentligt skørt at man ikke forlængt har brugt ressourser på at fidne på bedre løsninger.. DEt er desværre et lilel Københavnerbadeværelse elelrs ville en svingbr glasdør være optimalt!

Måske nogen har erfaring med coatede neodynium magneter. og så sætte fast med 2K-lim. Bare sådan et par stykker og så med noget stål i bundet af forhænget. For de der magnetstrips hodler ikke ret meget.

Love er minimumsiveauet - men der regnes altid med en mindre mængde af folk har svært ved regler.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis