Strømskinner og stikkontakt

Kære venlige elektrikere i gruppen.
MIn strømskinne på mit syværelse er stået af. En ny er købt, men der ikke plads i stikket til to runde stik.
Møj besværligt har jeg skilt min reol ad for at komme til stikket, bagved reolen.
Jeg har lige googlet mig til udtag til 2 runde stik. Er det ok når der skal en strømskinne i begge runde udtag. Der er jo 1 ledigt udtag i vægstikket.
Strømskinne 1 bruges til symaskine og LED LYS. Strømskinne 2 udelukkende til belysning over arbejdsplads .
I perioder vil jeg bruge strømskinne 2 til min elektroniske strikkemaskine.
Jeg vil kunne arbejde med kun 1 strømskinne ad gangen. Synes at de runde runde stik jeg kan google er billige og ser for billige ud.
Nyt forslag før jeg tuder 😢
Med venlig hilsen - Ingeborg Hansen 

Når lysten driver værket
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tak for svaret. Jeg starter bilen. Køber flere og også en med 3 udtag og ledning.
Med venlig hilsen - Ingeborg

Når lysten driver værket
@jenshøj
Det var heldigt at du også sendte link til fordelerdåsen med de 3 stik. Jeg havde ikke taget højde for at stikket med 2 runde udtag ville fylde så meget ud fra stikdåsen at der ikke var plads bag reolen. Jeg købte det sammen med to runde dobbeltstik.
Utroligt at de dobbelte runde udtag kun koster 13 kr.
hvad er det for en verden vi lever i, når 2 stik koster det samme som en is 😖

Når lysten driver værket
Det er ret sikkert stumper fra Kina.

Søren O
Ja, produceret for ELWORKS I P.R.C. = Kina.
Gad vide, hvor mange ører det koster at producere dem, for de må da skulle monteres i hånden….eller?
Ingeborg

Når lysten driver værket
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis