Antivirus program anbefaling

Hvad kan i anbefale af antivirus program, det behøves ikke at være gratis.

Bruger Norton i dag, men er træt af de hele tiden prøver at sælge udvidelser for at få løst problemer de har fundet.

Jeg køre windows 11

Vi prøver igen, i morgen --
20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har ikke brugt virus programmer siden windows 10 med dens indbyggede sikkerheds-elementer.

Har aldrig haft virus eller lign. på Win10/11
En del af de henvendelser, du får fra Norton, er falske og dermed ikke fra Norton. Men hvorfor nøjes du ikke bare med Defender, der er indbygget i Windows. Ellers er der jo McAfee.

fase
Bruger BitDefender på Win pc, Mac iPad og Android mobiltelefon. Pakke på fem enheder til fruen og jeg. Bruger også deres VPN.
Det duer til os.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Bruger også BitDefender med 5 licenser så hele familien er dækket ind, det synes jeg virker godt.
S. Fabrin skrev den 22-08-2025 12:24:52

En del af de henvendelser, du får fra Norton, er falske og dermed ikke fra Norton. Men hvorfor nøjes du ikke bare med Defender, der er indbygget i Windows. Ellers er der jo McAfee.

De er ikke falske, og man logger ind på Mynorton hvis man vil købe, det er bare ekstrasalg de håber på man hopper på.

Annonce
JohnLarsen skrev den 22-08-2025 12:28:01

Bruger BitDefender på Win pc, Mac iPad og Android mobiltelefon. Pakke på fem enheder til fruen og jeg. Bruger også deres VPN.
Det duer til os.

Det lyder spændende jeg tjekker det ud..

Hvilken af pakkerne har du ?

Anti-virusprogrammer er i høj grad et spørgsmål om tillid.
Jeg bruger blot Windows indbyggede Defender. Desuden downloader jeg ikke aktivt materiale, som fx programmer uden at jeg har tiltro til kilden. 
Langt langt de fleste it kyndige, vil fortælle dig at det er spild af penge til privat brug.

Windows defender er alt rigeligt, hvis du bare sørger for at holde fysiske "air gapped" backups (ekstern harddisk) af dine vigtigste filer og ellers bruger 2-faktor-godkendelse login og ikke samme kode til alt. 

"Det er kun et spørgsmål om at finde en hammer der er stor nok"
Brug det der er indbygget i Windows
Spørg chatGPT om hvor godt Microsoft Defender er i forhold til at reducere din risiko for IT-angreb i forhold til andre leverandører (Norton m.v.)
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis